maandag 28 april 2014

Hart op canvas

Het was gister een zeer regenachtige zondag. We zouden lekker even naar het bos maar dat ging er niet van komen.
Dus vriendlief aan het gamen gegaan en ik aan het knutselen. Had al een paar keer op internet een canvasdoek met vlinders erop geplakt in hartvorm gezien vond die zo mooi maar een pons van 10 euro voor 1x gebruiken vond ik toch een beetje duur. Dus naar de action om jawel knopen.  Ik had nog een lijmpistool dus ik heb gister heerlijk me vinger topjes verbrand maar ik heb een resultaat. Ben er blij mee nu me naam nog bedenken erop te zetten en dan aflakken en ophangen

5 opmerkingen:

  1. Erg leuk met al die knopen! Die heb je gunstig ingekocht, want het zijn heel veel knopen! Dat zou ook een heel bedrag kunnen zijn.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit vind ik echt wel prachtig hoor, goed bedacht ook met die knopen! Veel mooier dan met vlinders.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk dit harten vol knopen schilderij

    groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh,vandaar dat het zondag zo stil bleef.
    Leuk bedacht hoor! je bent wel lekker bezig steeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is weer eens iets anders dan haken of breien. Het resultaat is prachtig !!!
    grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen