maandag 14 april 2014

Sas (ah) tas vorderingen.

Vorige week liet ik jullie zien dat ik met een Sas tas bezig ben. Heb deze week wel wat aan gewerkt maar ook niet veel. In mijn privé leven heb ik het ontzettend druk steeds. Zo staat mijn lieve Lynn ook een beetje op een zeer laag pitje en word daar eigenlijk niet aan gewerkt. Ik moet binnenkort maar weer eens met Akke een 'brei' middag inlassen zodat ik weer met Lynn bezig ga.

Voor nu wat vorderingen aan mijn tas: 


Het schiet al op nu nog als het kan 3 grijze toeren en dan nog 3 met roze tussenin. Hopelijk heb ik dan genoeg toeren en anders maar wat rekken. 


Tot de volgende blog!!!

4 opmerkingen:

  1. Het ziet er al mooi uit! Leuke kleuren ook.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent welkom, Aukje gezellig weer eens maar ja "tijd" dat hebben we bijna niet. maar we haken en breien lekker door en er komt vanzelf weer eens iets af. Maar je tas word prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je tas wordt heel mooi in grijs en roze. En Lynn zien we wel weer een keertje verschijnen als er nog wat vorderingen gemaakt zijn, het is geen verplichting, maar we zijn natuurlijk wel altijd benieuwd :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben ook bezig aan een ah - tas. Die van jou vind ik ook heel mooi.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen