zaterdag 21 juni 2014

Vloerkleed

Mijn vloerkleed

Meestal als ik 's ochtends uit bed kom en stap gelijk met me blote voeten op de vloer 
krijg ik steen koude tenen. Hier moet natuurlijk een oplossing voor komen.

Ik zat te speuren in een boekje van Haken en Kleur en vond hierin een mooie halvemaankleed
dus op naar de plaatselijke wol winkel om Nooodle garens nu is dit garens heel erg zwaar maar ze hadden een mini versie hiervan die minder zwaar is om te haken

Officieel moet het patroon gehaakt worden met haaknld 12, die had ik niet maar wel een 10 dus nu maar met een haaknld 10 bezig gegaan.

Hier is het begin van mijn vloerkleed voor bij het bed. Het is wat in de style van pip (qua kleuren) aangezien ik ook ene Pip dekbed heb


Het garens haakt wel snel weg heb nu eerst 6 strengen 2 van iedere kleur eerst dat maar opmaken en zien hoe ver ik kom kan natuurlijk altijd nog garen bijhalen

2 opmerkingen:

  1. Leuk om weer eens wat van jou te lezen en te zien! Mooi kleed wordt het, lekker roze :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij word mooi hoor! lekker Pip achtig leuk bedacht

    BeantwoordenVerwijderen